Kontakt pre agentúry
TravelTrex GmbH
Bonner Str. 484-486
50968 KÖLN (GERMANY)
02/ 33 45 65 05
po-pi: 09:00-18:00
so: zatvorené
ne: zatvorené
Často kladené otázky (FAQ)
Tu nájdete najčastejšie kladené otázky o partnerskom programe.
1. Otázky k registrácii
- Ako sa môžem prihlásiť do partnerského programu? Prihlásenie netrvá dlho a je veľmi jednoduché. Vyberte typ Vašeho partnerstva „prevádzkovateľ webových stránok“ alebo „cestovná agentúra“ a prečítajte si dohodu o partnerstve. Nasledovne sa prihláste s Vašimi osobnými údajmi pod odkazom "Súhlasím s podmienkami partnerstva a chcem sa zaregistrovať". V prípade otázok neváhajte kontaktovať naše poradenstvo pre agentúry.
- Aký druh inkasa môžem použiť? Po prihlásení sa do nášho partnerského programu je automaticky nastavené priame inkaso. Vo výnimočných prípadoch je možné upraviť ho na inkaso cestovnej agentúry. V prípade otázok sa na nás prosím obráťte emailom na info-sk@snowtrex.com.
- Aká je výška provízie? Výška Vašej provízie závisí od formy dohody. Prevádzkovatelia webových stránok obdržia províziu stupňovanú podľa obratu a tá sa pohybuje medzi 5 až 10 %. Cestovné agentúry obdržia od prvej objednávky 7 %. Minimálny obrat nie je podmienkou.
- Kedy mi bude provízia vyplatená? V prípade priameho inkasa obdržíte vyúčtovanie provízie resp. faktúru v mesiaci po termíne nástupu na zájazd. Na tejto faktúre uvedená čiastka bude prevedená na Váš bankový účet.
2. Otázky k objednávke
- Aké možnosti objednávky existujú? Po vašej registrácii máte niekoľko možností ako objednať zájazdy so SnowTrexom:
- Implementácia na vaše webové stránky
Máte k dispozícii vlastnú webovú stránku? Partnerský program TravelTrex vám ponúka hneď niekoľko možností implementácie. Po registrácii vám je v partnerskej oblasti k dispozícii niekoľko reklamných prostriedkov (napr. bannery, logá a mnohé ďalšie), ktoré si môžete behom chvíle samostatne vygenerovať. Vďaka tzv. tracking codes, ktoré sú súčasťou odkazu, tak máte možnosť priradiť odoslané objednávky vašej agentúre. Naše cookies majú platnosť 30 dní, takže ak aj užívateľ po túto dobu objedná napr. aj cez našu domovskú stránku, provízia bude vyplatená vám. - Objednávky pre cestovné agentúry
Zadajte cez objednávka.html číslo vašej agentúry a kliknite na políčko "predať nastavenia". Objednávku prosím uskutočnite ihneď po zadaní čísla agentúry do nášho systému. - Objednávky prostredníctvom CRS
Cez nasledujúci CRS môžete objednávať: Tr@ffics, Traveltainment (Sabre/Merlin), JackPlus
- Implementácia na vaše webové stránky
- Môžem odoslať objednávku hneď po registrácii? Hneď po Vašej registrácii obdržíte štvormiestne číslo agentúry. Spravidla trvá spracovávanie registrácie 1 až dva dni. V prípade že objednávku odošlete krátko po registrácii, informujte nás prosím. Týmto spôsobom môžeme zaistiť, že bude číslo Vašej agentúry aktivované a objednávky bez chyby spracované.
- Môže cestovná agentúra objednávať zájazdy s nezáväznou dobou rezervácie?
- nezáväzné rezervácie sú u nás možné len na 24 hodín
- nezáväzná rezervácia je možná len v prípade, ak je termín zájazdu až za štyri a viac týždňov odo dňa rezervácie
- na osobu či skupinu možno v rovnakú chvíľu poskytnúť vždy len jednu nezáväznú rezerváciu
- ponuky našej akcie "Crazy Booking Night" nemožno nezáväzne rezervovať
- v prípade, že vybraná ponuka obsahuje len izby "na vyžiadanie", nie je možné uskutočniť nezáväznú rezerváciu. Ak nie je dohodnuté inak, môže byť nezáväzná rezervácia odoslaná výhradne po telefonickom dohovore a po zadaní čísla vašej agentúry. Po odoslaní bude rezervácia platná na 24 hodín. V prípade, že sa nám po vypršaní tejto lehoty nedostane spätnej väzby (telefonicky alebo e-mailom), rezervácia automaticky prepadne.
- Ako mám po odoslaní objednávky postupovať? Obdržím ďalšie informácie k objednávke? Po každej objednávke obdržíte emailom jej kópiu na emailovú adresu, ktorá bola uložená v partnerskej oblasti. V prípade, že máte pre Vašu agentúru nastavené priame inkaso, obdrží od nás ďalšie podklady k zájazdu priamo zákazník. V mesiaci po odjazde na zájazd Vám potom bude vyplatená provízia.
3. Otázky k oblasti pre partnerov
- Čo všetko môžem nastaviť v oblasti pre partnerov? Do partnerskej oblasti sa môžete prihlásiť cez stránku partnerského programu. Tu máte možnosť úpravy Vašich osobných údajov a naviac sú tu zobrazené všetky nastavenia týkajúce sa Vašej agentúry. K dispozícii sú Vám aj rôzne reklamné prostriedky a generátor odkazov.
- Ako môžem zmeniť moje údaje? Presťahovali ste sa, máte nové firemné meno, alebo sa zmenilo Vaše bankové spojenie? Žiadny problém: Vaše údaje nájdete v partnerskej oblasti, ku ktorým máte prístup kedykoľvek. Tu môžete urobiť všetky potrebné zmeny. Po kliknutí na políčko "Uložiť" budú zmeny automaticky uložené v našom systéme.
4. Všeobecné otázky
- Čo znamená Cookie Tracking? Cookies je malé množstvo dát, ktoré sa ukladá v počítači užívateľa po návšteve určitých stránok. Aj po zatvorení prehliadača zostávajú tieto dáta uložené, čo umožňuje webovým stránkam, že užívateľa pri ďalšej návšteve "spoznajú". Naše cookies majú platnosť 30 dní.
5. Informačný materiál
- Máte k dispozícii informačný materiál pre cestovné agentúry?
- Naše informácie pre agentúry si môžete stiahnuť tu ako súbor PDF.