Osobný poradca

Máte otázky k objednávke alebo potrebujete poradiť?

02/ 33 45 65 05 alebo +4922188828460

Otváracia doba

po-pi: 09:00-18:00
so: zatvorené
ne: zatvorené

Často kladené otázky (FAQ)

Tu nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky usporiadané chronologicky od vyhľadávania a objednávky príslušného zájazdu cez príchod až k spiatočnej ceste.

Obsah

  1. Vyhľadávanie a objednávka
  2. Platba
  3. Príprava na zájazd
  4. Doprava a príchod
  5. Na mieste pobytu
  6. Odchod a spiatočná cesta
  7. Odstúpenie od zájazdu
  8. Odporúčanie priateľovi
  9. Všeobecné otázky

1. Vyhľadávanie a objednávka

  • Ako nájdem vhodný zájazd?
    Ak už poznáte presný termín Vašej dovolenky, použite funkciu vyhľadávania kliknutím na Vyhľadávanie & Objednávka. Vyhľadávanie môžete ohraničiť aj na konkrétne lyžiarske stredisko a počet osôb. Alternatívne máte možnosť zobrazenia našich kategórií zájazdov alebo ponuky last minute. Chcete zažiť týždeň plný párty a zábavy na zjazdovkách za málo peňazí? V tom prípade Vás určite bude zaujímať ponuka našich akcií.
  • Aké typy a kategórie ubytovania existujú?
  • Aké sú možnosti objednávky?
  • Je v cene zájazdu zahrnutý skipas?
  • Oplatí sa objednať si kurz lyžovania alebo snowboardingu a materiál vopred?
  • Aké zľavy existujú?
  • Dokedy môžem zájazd objednať?
  • Čo znamená objednať ubytovanie dostupné na vyžiadanie?
  • Ako môžem uplatniť jeden alebo viac poukazov?
  • Je možné dodatočne ešte niečo doobjednať?
  • Je batoľa poistené cez rodičov?
  • Je možné objednať zájazd na dva týždne?
  • Ako nájdete bezbariérové ubytovania?
  • Môžem ako neplnoletá osoba objednať zájazd? Vyžaduje sa vyhlásenie o súhlase zo strany zákonného zástupcu?
  • Pre aké termíny sa odporúča objednanie zájazdu v dostatočnom predstihu?
  • Sú moje osobné údaje zašifrované?
  • Môžem si vziať so sebou na dovolenku svoje domáce zviera?
  • Ako funguje oznamovacia služba „Upozornenie na dostupnosť“?

2. Platba

  • Kedy a akým spôsobom má byť zaplatená cena za zájazd?
    Po obdržaní potvrdenia zájazdu je splatná záloha vo výške 25 % z celkovej ceny zájazdu (poprípade vrátane objednaného cestovného poistenia). Zvyšná čiastka je splatná 6 týždňov pred začiatkom zájazdu. V prípade objednávok realizovaných počas 6-tich týždňov pred začiatkom zájazdu, je celková čiastka splatná okamžite a v celej výške. Platbu je možné vykonať bankovým prevodom, kreditnou kartou. Podklady k zájazdu a vouchery je možné zaslať až po uhradení celkovej sumy, najskôr však 14 dní pred začiatkom zájazdu.
  • Ako prebieha platba bankovým prevodom?
    V priebehu niekoľkých dní po vykonaní objednávky obdržíte emailom Vaše potvrdenie zájazdu/faktúru, kde sú uvedené všetky údaje potrebné pre uskutočnenie platby. Prosím, vykonajte platbu včas, najneskôr do daného termínu.

    Ak budeme pri Vašej krátkodobej objednávke od Vás potrebovať doklad o platbe, budeme Vás čo najrýchlejšie kontaktovať. V takom prípade Vás žiadame o zohľadnenie nasledujúcich informácií:

    Doklad o platbe zašlite prosím na: info-sk@snowtrex.com.

    Dbajte prosím na to, aby bol doklad o platbe platný.
    Čo musí obsahovať doklad o platbe:

    • Príjemca je TravelTrex GmbH.
    • Bankové spojenie (IBAN + BIC) spoločnosti TravelTrex GmbH musí byť uvedené kompletne, bez chyby a čitateľne – potrebné údaje nájdete v potvrdení Vašej objednávky/faktúre.
    • Logo banky musí byť viditeľné.
    • Prevádzajúca suma sa musí zhodovať s požadovanou sumou.
    • Doklad o platbe nesmie byť súbor Word ani iný textový súbor.
    • Musí byť pripojený doklad o uskutočnenom bankovom prevode, napr. snímok obrazovky z Vášho internet bankingu vrátane uvedenia kódu Grid, alebo doklad v papierovej forme s Vaším podpisom ako aj s podpisom zodpovedného zamestnanca banky a pečiatkou banky.
    • Vaše saldo nesmie byť po realizácii bankového prevodu v mínuse.
    V prílohe nájdete postup, ako nám emailom zaslať snímok obrazovky Vášho počítača (tzv. screenshot) ako doklad o platbe uskutočnenej prostredníctvom online bankingu:

    1. Ak je na monitore Vášho počítača zobrazená príslušná stránka,
      • stlačte klávesnicu Print Scrn alebo
      • naraz klávesnice Ctrl+Print Scrn
      za účelom vytvorenia požadovaného snímku (screenshot-u).
    2. Následne si otvoríte nový textový súbor Word a vložíte do neho príslušný snímok stlačením klávesníc Ctrl+V.
    3. Súbor uložíte a pošlete nám ho ako prílohu v e-maile.

    Po obdržaní platného dokladu o platbe Vám budú 14 dní pred nástupom na dovolenku zaslané všetky potrebné informácie o zájazde.
  • Ako prebieha platba kreditnou kartou?
    Majte prosím pri platbe kreditnou kartou po ruke nasledovné údaje:
    • banková inštitúcia
    • majiteľ kreditnej karty
    • číslo kreditnej karty
    • platnosť kreditnej karty
    • kód CVC

    kód CVC

    Pri kartách Visa a Mastercard pozostáva CVC kód z posledných troch číslic v podpisovom prúžku na zadnej strane karty.


    American Express

    Na karte American Express nájdete štvormiestny kód CVC na prednej strane kreditnej karty nad číslom karty.
    Vezmite prosím na vedomie, že pri platbe kreditnou kartou American Express Vám vzniká poplatok vo výške 3 % z celkovej ceny zájazdu. Platba kreditnou kartou Visa alebo Mastercard je bezplatná.

    Transakcia platieb prebieha prostredníctvom sprostredkovateľa platobných služieb Stripe. Ďalšie informácie nájdete tu.

    Vezmite, prosím, na vedomie, že hneď po vykonaní Vašej online objednávky, bude zaúčtovaný 1 $. Táto suma bude obratom pripísaná späť na Váš účet a slúži k verifikácii Vašej kreditnej karty.

  • Sú moje osobné údaje zašifrované?
    Pre zašifrovanie a ochranu vašich osobných údajov používame najnovšiu technológiu ​​Secure Socket Layers (SSL). SSL je celosvetovo považovaná za najbezpečnejšiu metódu prenosu dát v internete. Každá výmena dát medzi vaším internetovým prehliadačom a našou webovou stránkou, pri ktorej dôjde k prenosu vašich osobných údajov, je zašifrovaná a tým chránená pred stratou, manipuláciou, poškodením a chybami. Vaše osobné údaje sú u nás v bezpečí!
    Viac informácií na túto tému nájdete tu.

3. Príprava na zájazd

  • Na čo netreba zabudnúť, keď si objednáme cestu do zahraničia (nariadenia na vstup do krajiny a zdravotné predpisy)?
  • Kedy a akým spôsobom obdržím kompletné podklady k zájazdu?
  • Musím si so sebou vziať vlastnú posteľnú bielizeň/uteráky?
  • Ako sú vybavené kuchyne apartmánov?
  • Čo všetko si musím zobrať na dovolenku? Existuje zoznam všetkých potrebných vecí?

4. Doprava a príchod

  • Obdržím pri doprave vlastným autom aj popis cesty do strediska zájazdu?
  • Aké sú možnosti dopravy?
  • Do ktorej hodiny sa musím v ubytovacom zariadení prihlásiť?
  • Ako sa dá čo najlepšie využiť deň príchodu?

5. Na mieste pobytu

  • Musí sa platiť pobytová taxa?
  • Platí sa kaucia za apartmán v hotovosti alebo kreditnou kartou?
  • Kedy obdržím kauciu naspäť?
  • Sú v ponuke kurzy lyžovania a snowboardingu?
  • V akom jazyku sa konajú kurzy lyžovania a snowboardingu?
  • Kde si môžem vyzdvihnúť svoje zapožičané vybavenie?
  • Akú formu stravovania ponúkajú ubytovacie zariadenia?
  • Kde sa podáva jedlo v prípade dodatočného objednania stravy?

6. Odchod a spiatočná cesta

  • Kedy sa musíme z ubytovania odhlásiť?
  • Je možné lyžovať aj v deň odchodu?

7. Odstúpenie od zájazdu

  • Ako sa dá objednaný zájazd stornovať?
  • Ako sa dá vyhnúť storno poplatkom?
  • Môžem zmeniť objednávku môjho už objednaného zájazdu?
  • Má zmysel uzavrieť poistenie storna a prerušenia cesty?
  • Ako uplatním poistenie storna a prerušenia cesty?

8. Odporúčanie priateľovi

  • Čo sa skrýva pod "Odporúčaním priateľovi" u SnowTrex?
  • Aké výhody mám z toho, keď odporučím nových zákazníkov?
  • Kto môže koho odporúčať – a ako to funguje?
  • Kedy a ako Vám zašleme darčekový poukaz?
  • Kde a kedy môžem využiť darčekový poukaz?
  • Aká je doba platnosti darčekového poukazu?
  • Kde môžem zistiť výšku môjho darčekového poukazu? Kde môžem vidieť, koľko priateľov som odporučil?
  • Kde môžem získať odkaz na odporúčanie priateľov?
  • Jeden z priateľov zabudol použiť pred objednaním odporúčajúci odkaz "Odporúčanie priateľovi". Je možné dodatočne pripísať na mňa dobropis za objednávku?

9. Všeobecné otázky

  • Čo znamená Best-Price-záruka?
  • Čo znamená Záruka snehu?
  • O aké ubytovacie zariadenie sa jedná pri „penziónoch s raňajkami + názov strediska" ?
  • Čo znamená označenie "Výhodná cena" uvedené pri izbe alebo názve ubytovania?
  • Čo znamenajú skratky BS, R, PP, P, AI, sprcha/WC?
  • Čo je to "Crazy Booking Night"?
  • Je možné kúpiť darčekový poukaz SnowTrex? Ako ho môžem uplatniť?