Osobný poradca
Máte otázky k objednávke alebo potrebujete poradiť?
02/ 33 45 65 05 alebo +4922188828460
Otváracia doba
po-pi: 09:00-18:00
so: zatvorené
ne: zatvorené
Platobný poskytovateľ služieb
Platobné transakcie cez SnowTrex kreditnou kartou sú zabezpečované spoločnosťou Stripe (www.stripe.com).
Všetky informácie a údaje, ktoré je pre uskutočnenie platby nutné zadať, sú pri prenose šifrované pomocou SSL. Tieto údaje nejde zobraziť, odchytiť alebo použiť tretími osobami. Taktiež sa neukladajú v našom systéme.
Stripe je poskytovateľ technických služieb a neposkytuje poradenstvo pri sťažnostiach, ktoré súvisia s objednávkami. Tie sa riešia priamo s cestovnou kanceláriou SnowTrex a/alebo vaším bankovým inštitútom.
Všetky informácie a údaje, ktoré je pre uskutočnenie platby nutné zadať, sú pri prenose šifrované pomocou SSL. Tieto údaje nejde zobraziť, odchytiť alebo použiť tretími osobami. Taktiež sa neukladajú v našom systéme.
Stripe je poskytovateľ technických služieb a neposkytuje poradenstvo pri sťažnostiach, ktoré súvisia s objednávkami. Tie sa riešia priamo s cestovnou kanceláriou SnowTrex a/alebo vaším bankovým inštitútom.
Často kladené otázky (FAQ)
Tu nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky usporiadané chronologicky od vyhľadávania a objednávky príslušného zájazdu cez príchod až k spiatočnej ceste.
Obsah
1. Vyhľadávanie a objednávka
- Ako nájdem vhodný zájazd? Ak už poznáte presný termín Vašej dovolenky, použite funkciu vyhľadávania kliknutím na Vyhľadávanie & Objednávka. Vyhľadávanie môžete ohraničiť aj na konkrétne lyžiarske stredisko a počet osôb. Alternatívne máte možnosť zobrazenia našich kategórií zájazdov alebo ponuky last minute. Chcete zažiť týždeň plný párty a zábavy na zjazdovkách za málo peňazí? V tom prípade Vás určite bude zaujímať ponuka našich akcií.
- Aké typy a kategórie ubytovania existujú? Podrobný prehľad nášho ubytovania je Vám k dispozícii tu.
- Aké sú možnosti objednávky? Online objednávka: Po výbere ubytovania a kategórie izby budete ďalej sprevádzaní objednávacím procesom.
Objednávka cez telefón: radi sa na nás môžete obrátiť aj telefonicky. V taktom prípade majte prosím po ruke nasledujúce informácie: mená, priezviská a dátumy narodenia všetkých spolucestujúcich. - Je v cene zájazdu zahrnutý skipas? Spravidla je v cene zájazdu zahrnutý aj skipas. Ďalšie informácie k tomu nájdete tu.
Všetky potrebné informácie k dodatočným objednávkam nájdete v odpovedi pri často kladených otázkach "Je možné dodatočne ešte niečo doobjednať?". - Oplatí sa objednať si kurz lyžovania alebo snowboardingu a materiál vopred? Áno, keďže na základe našich dlhodobých partnerských zmlúv ušetríte pri objednávke Lyžiarske a snowboardové kurzy príp. Materiál v porovnaní s miestnymi cenami.
- Aké zľavy existujú? V závislosti od typu ubytovania a veku účastníkov zájazdu získate zľavu v mnohých ubytovaniach - pre deti až 100%! Presná hodnota zľavy sa automaticky zobrazí pri vytvorení nezáväznej ponuky online alebo priamo pri objednávke. Často sú navyše znížené ceny za prenájom materiálu.
- Dokedy môžem zájazd objednať? Objednať zájazd je možné najneskôr jeden pracovný deň pred začiatkom zájazdu (po - pi), najneskôr do piatku 15-tej hodiny. Pri krátkodobých objednávkach, cca 2 týždne pred začiatkom zájazdu, máte online možnosť platby len kreditnou kartou, telefonicky máte ešte možnosť zvoliť platbu prevodom. Akonáhle obdržíme potvrdenie o vašej platbe za zájazd vám e-mailom zašleme podklady k zájazdu. Ďalšie informácie o možnosti spôsobu platby nájdete tu.
- Čo znamená objednať ubytovanie dostupné na vyžiadanie? Objednať "na vyžiadanie" znamená, že požadovaná izba sa nenachádza v našom kontingente a my musíme o danú izbu požiadať u ubytovania až po Vašej záväznej objednávke. Preverenie dostupnosti môže trvať až 7 pracovných dní a počas tejto doby ste viazaný na túto objednávku. Spravidla obdržíme odpoveď ohľadne dostupnosti po cca 3 pracovných dňoch. Pokiaľ nám ubytovanie izbu potvrdí, následne nato obdržíte v krátkosti Vaše potvrdenie zájazdu/faktúru, prostredníctvom e-mailu.
Pokiaľ izba už nebude k dispozícii, nemôže byť žiaľ Vaša kompletná objednávka potvrdená a o tejto skutočnosti Vás budeme obratom informovať buď telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Samozrejme sa budeme snažiť nájsť pre Vás rovnocennú alternatívnu ponuku, ktorú samozrejme nie ste povinný prijať. - Ako môžem uplatniť jeden alebo viac poukazov? Poukazy je možné podľa údajov na poukaze využiť online. Číslo poukazu sa zadá v poslednom kroku objednávacieho procesu, pričom je potrebné vyplniť políčko "číslo poukazu" pri prvom účastníkovi.
Existujú dve formy poukazov: poukazy, ktoré platia na objednávku a poukazy platné na osobu. Na poukaze si môžete prečítať, o akú formu sa jedná:
Poukazy na osobu:Na jednu objednávku je možné využiť aj viac poukazov. Ak hodnota poukazu prevyšuje cenu zájazdu pre príslušného účastníka, zostávajúca hodnota dobropisu prepadá. Pripísanie zvyšnej čiastky k dobru nie je možné.
Ak máte viac poukazov, ktoré sú platné na osobu, zadajte prosím všetky čísla poukazov do políčka určeného pre poukazy pri bode "účastník 1" (napr. 12345, 54321, 45678). Prvé číslo poukazu platí pre účastníka 1, druhé číslo pre účastníka 2 atď.
Poukazy na objednávku:V rámci jednej objednávky je možné využiť len jeden poukaz. V danom prípade je využitie poukazu viazané na minimálnu cenu zájazdu na osobu alebo minimálnu cenu zájazdu na objednávku (viď informácia na poukaze).
Pri poukaze, ktorý je platný na objednávku, sa daná zľava zobrazí pri účastníkovi 1.
Po zadaní čísla poukazu/ov a osobných údajov hlavného objednávateľa kliknite prosím na tlačítko "vložiť darčekový poukaz". Následne sa zobrazí aktualizovaný prehľad cien, kde je automaticky zohľadnená zľava z poukazu. Ukončenie objednávky sa potvrdí opätovným kliknutím na tlačítko ZÁVÄZNE OBJEDNAŤ.
- Je možné dodatočne ešte niečo doobjednať? Dodatočnú objednávku (osoba navyše, požičanie materiálu, kurzy, predĺženie/rozšírenie skipasu, strava - extra služby podľa ponuky, viď objednávkový proces) je možné vykonať telefonicky alebo emailom obvykle do 14-tej hodiny v pracovný deň (po - pi) pred začiatkom zájazdu, pokiaľ uhradíte vzniknutý poplatok kreditnou kartou. V takom prípade bude zostávajúca čiastka automaticky odpočítaná z Vášho účtu. Následnú objednávku, ktorú by ste chceli uhradiť bankovým prevodom, je možné vykonať iba do 16 dní pred začiatkom zájazdu. Pokiaľ ste si zájazd pôvodne objednali s bankovým prevodom, odporúčame najskôr zmeniť spôsob platby pomocou platobného odkazu, ktorý nájdete v potvrdení zájazdu a potom nás kontaktovať.
- Je batoľa poistené cez rodičov? Pre batoľatá (do 24 mesiacov na začiatku cesty vrátane) nie je možné dojednať žiadne poistenie. V prípade záujmu je možné poistenie dojednať samostatne (nie je možné cez nás).
- Je možné objednať zájazd na dva týždne? Vzhľadom na to, že ponúkame väčšinu zájazdov na 7 nocí, nie je žiaľ možné objednať zájazd na dva týždne. Existuje však možnosť objednať dva po sebe nasledujúce týždne vo forme dvoch objednávok (skontrolujte prosím vopred dostupnosť obidvoch termínov!). Ak chcete počas Vášho pobytu lyžovať každý deň, je potrebné si v rámci objednávky prvého týždňa zvoliť predĺženie skipasu o jeden deň. Prosím, informujte nás hneď ako obidve objednávky zrealizujete, aby sme zaistili ich spracovanie zodpovedajúce Vašim požiadavkám. Keďže sa však aj napriek tomu jedná o dve samostatné objednávky, budú Vám všetky potrebné podklady zaslané pre každý týždeň zvlášť.
- Ako nájdete bezbariérové ubytovania? Potom, ako ste si po prvýkrát vyhľadali zájazd podľa kritérií (stredisko | osoby | termín | dĺžka), otvorí sa Vám na ľavej strane naše možnosti filtrov. To Vám umožní pod bodom „Vybavenie ubytovania” zvoliť filter „bezbariérové”. Vyhľadávanie potom ukáže len tie ubytovania, ktoré sú bezbariérové.
Radi taktiež záväzne zistíme vo Vami vybratom zariadení, či v zvolenom termíne sú ešte bezbariérové izby k dispozícií. Najlepšie sa na nás s touto požiadavkou obráťte telefonicky. - Môžem ako neplnoletá osoba objednať zájazd? Vyžaduje sa vyhlásenie o súhlase zo strany zákonného zástupcu? Pokiaľ ste objednávateľom zájazdu a nie ste ku dňu objednávky ešte plnoletý, potrebujeme písomný súhlas Vášho zákonného zástupcu. Zašlite nám prosím uvedený súhlas čo najrýchlejšie faxom alebo e-mailom (použite prosím tento formulár). Bez písomného súhlasu zákonného zástupcu nie je žiaľ možné objednávku spracovať.
- Pre aké termíny sa odporúča objednanie zájazdu v dostatočnom predstihu?
- Sú moje osobné údaje zašifrované? Pre zašifrovanie a ochranu vašich osobných údajov používame najnovšiu technológiu Secure Socket Layers (SSL). SSL je celosvetovo považovaná za najbezpečnejšiu metódu prenosu dát v internete. Každá výmena dát medzi vaším internetovým prehliadačom a našou webovou stránkou, pri ktorej dôjde k prenosu vašich osobných údajov, je zašifrovaná a tým chránená pred stratou, manipuláciou, poškodením a chybami. Vaše osobné údaje sú u nás v bezpečí!
Viac informácií na túto tému nájdete tu. - Môžem si vziať so sebou na dovolenku svoje domáce zviera? Potom, čo odošlete počiatočné vyhľadávanie s kritériami (destinácia | osoby | termín | dĺžka), sa na ľavej strane otvoria naše možnosti filtra. Tie umožňujú nastaviť filter "Zvieratá sú možné" v časti "Vybavenie ubytovania". Výsledný zoznam potom zobrazuje iba ubytovania, kam by bolo možné Vášho domáceho maznáčika vziať so sebou.
Či sú domáce zvieratá vítané bez ďalších obmedzení, alebo či je nutné o ne požiadať alebo ich vopred prihlásiť v ubytovaní, sa dozviete v popise ubytovania v časti „Domáce zvieratá“. Sú tam uvedené aj prípadné náklady na mieste za zviera alebo iné nevyhnutné opatrenia.
Pokiaľ sú požadované vyžiadanie alebo predchádzajúce nahlásení a Vaša cesta je naplánovaná za menej ako 42 dní (6 týždňov), odporúčame, aby ste nás ohľadom objednania telefonicky kontaktovali.Pokiaľ sa má zájazd uskutočniť za viac ako 6 týždňov, môžete objednať online a potom nám jednoducho poslať e-mail s číslom Vašej objednávky. Povedzte nám prosím plemeno, veľkosť a váhu Vášho domáceho zvieraťa. - Ako funguje oznamovacia služba „Upozornenie na dostupnosť“? Vaše vysnívané ubytovanie ešte nie je možné objednať? Žiadny problém, pretože s „Upozornením na dostupnosť“ Vám ponúkame bezplatnú e-mailovú službu, ktorá Vás nezáväzne informuje, akonáhle bude možné Vami požadované ubytovanie na našich webových stránkach znova objednať. Ďalšie informácie nájdete tu.
2. Platba
- Kedy a akým spôsobom má byť zaplatená cena za zájazd? Po obdržaní potvrdenia zájazdu je splatná záloha vo výške 25 % z celkovej ceny zájazdu (poprípade vrátane objednaného cestovného poistenia). Zvyšná čiastka je splatná 6 týždňov pred začiatkom zájazdu. V prípade objednávok realizovaných počas 6-tich týždňov pred začiatkom zájazdu, je celková čiastka splatná okamžite a v celej výške. Platbu je možné vykonať bankovým prevodom, kreditnou kartou. Podklady k zájazdu a vouchery je možné zaslať až po uhradení celkovej sumy, najskôr však 14 dní pred začiatkom zájazdu.
- Ako prebieha platba bankovým prevodom? V priebehu niekoľkých dní po vykonaní objednávky obdržíte emailom Vaše potvrdenie zájazdu/faktúru, kde sú uvedené všetky údaje potrebné pre uskutočnenie platby. Prosím, vykonajte platbu včas, najneskôr do daného termínu.
Ak budeme pri Vašej krátkodobej objednávke od Vás potrebovať doklad o platbe, budeme Vás čo najrýchlejšie kontaktovať. V takom prípade Vás žiadame o zohľadnenie nasledujúcich informácií:
Doklad o platbe zašlite prosím na: info-sk@snowtrex.com.
Dbajte prosím na to, aby bol doklad o platbe platný.
Čo musí obsahovať doklad o platbe:
- Príjemca je TravelTrex GmbH.
- Bankové spojenie (IBAN + BIC) spoločnosti TravelTrex GmbH musí byť uvedené kompletne, bez chyby a čitateľne – potrebné údaje nájdete v potvrdení Vašej objednávky/faktúre.
- Logo banky musí byť viditeľné.
- Prevádzajúca suma sa musí zhodovať s požadovanou sumou.
- Doklad o platbe nesmie byť súbor Word ani iný textový súbor.
- Musí byť pripojený doklad o uskutočnenom bankovom prevode, napr. snímok obrazovky z Vášho internet bankingu vrátane uvedenia kódu Grid, alebo doklad v papierovej forme s Vaším podpisom ako aj s podpisom zodpovedného zamestnanca banky a pečiatkou banky.
- Vaše saldo nesmie byť po realizácii bankového prevodu v mínuse.
- Ak je na monitore Vášho počítača zobrazená príslušná stránka,
- stlačte klávesnicu Print Scrn alebo
- naraz klávesnice Ctrl+Print Scrn
- Následne si otvoríte nový textový súbor Word a vložíte do neho príslušný snímok stlačením klávesníc Ctrl+V.
- Súbor uložíte a pošlete nám ho ako prílohu v e-maile.
Po obdržaní platného dokladu o platbe Vám budú 14 dní pred nástupom na dovolenku zaslané všetky potrebné informácie o zájazde. - Ako prebieha platba kreditnou kartou? Majte prosím pri platbe kreditnou kartou po ruke nasledovné údaje:
- banková inštitúcia
- majiteľ kreditnej karty
- číslo kreditnej karty
- platnosť kreditnej karty
- kód CVC
Pri kartách Visa a Mastercard pozostáva CVC kód z posledných troch číslic v podpisovom prúžku na zadnej strane karty.
Na karte American Express nájdete štvormiestny kód CVC na prednej strane kreditnej karty nad číslom karty.
Vezmite prosím na vedomie, že pri platbe kreditnou kartou American Express Vám vzniká poplatok vo výške 3 % z celkovej ceny zájazdu. Platba kreditnou kartou Visa alebo Mastercard je bezplatná.
Transakcia platieb prebieha prostredníctvom sprostredkovateľa platobných služieb Stripe. Ďalšie informácie nájdete tu.Vezmite, prosím, na vedomie, že hneď po vykonaní Vašej online objednávky, bude zaúčtovaný 1 $. Táto suma bude obratom pripísaná späť na Váš účet a slúži k verifikácii Vašej kreditnej karty.
- Sú moje osobné údaje zašifrované? Pre zašifrovanie a ochranu vašich osobných údajov používame najnovšiu technológiu Secure Socket Layers (SSL). SSL je celosvetovo považovaná za najbezpečnejšiu metódu prenosu dát v internete. Každá výmena dát medzi vaším internetovým prehliadačom a našou webovou stránkou, pri ktorej dôjde k prenosu vašich osobných údajov, je zašifrovaná a tým chránená pred stratou, manipuláciou, poškodením a chybami. Vaše osobné údaje sú u nás v bezpečí!
Viac informácií na túto tému nájdete tu.
3. Príprava na zájazd
- Na čo netreba zabudnúť, keď si objednáme cestu do zahraničia (nariadenia na vstup do krajiny a zdravotné predpisy)? Predtým než vycestujete do zahraničia sa uistite, že máte platný občiansky preukaz alebo pas. Len vodičský preukaz nie je dostatočným platným dokumentom totožnosti, pri prekročení hraníc.
Pre občanov Slovenskej republiky cestujúcich v rámci EU stačí, aby mali so sebou platný občiansky preukaz.
Pokiaľ máte inú štátnu príslušnosť, niekoľko štátnych príslušností alebo cestujete mimo EU, myslíte prosím na to, že si možno budete musieť zaobstarať víza. Vydanie víz môže trvať aj niekoľko týždňov, preto je potrebné o nich požiadať čo najskôr. Ak potrebujete od nás k žiadosti o vízum určité informácie, kontaktujte nás prosím včas.
V rámci EU neplatia žiadne špeciálne nariadenia, týkajúce sa očkovania pri vycestovaní do zahraničia. Napriek tomu Vám odporúčame, skontrolovať si všetky posledné očkovania (v prípade možného úrazu). Informujte sa včas ohľadne platných zdravotných nariadení.
Prehľad vstupných požiadaviek pre krajinu, do ktorej chcete cestovať, v kombinácii s Vaším občianstvom nájdete tiež tu.
Okrem toho Vám tiež odporúčame uzatvoriť komplexné cestovné poistenie, s ktorým sa vyhnete vysokým nákladom v prípade možného úrazu počas Vašej dovolenky. Počas objednávacieho procesu si máte možnosť objednať rôzne druhy poistenia. - Kedy a akým spôsobom obdržím kompletné podklady k zájazdu? Podklady k zájazdu sa zasielajú od 14 dní pred začiatkom zájazdu emailom v priloženom dokumente formátu pdf. Pokiaľ na Vašom počítači nemáte nainštalovaný Adobe Acrobat Reader, môžete si ho bezplatne stiahnuť cez odkaz, ktorý nájdete v emaili. Ak ste pri objednávke nezadali žiadnu emailovú adresu, obdržíte podklady k zájazdu poštou. Voucher pre ubytovanie a skipasy sú vždy vystavené len na meno hlavného objednávateľa zájazdu, vouchery s extra službami ako kurzy, poistenia alebo lyžiarska výstroj sa vystavujú pre každého účastníka zvlášť.
- Musím si so sebou vziať vlastnú posteľnú bielizeň/uteráky? Či je vo Vašom apartmáne k dispozícii posteľná bielizeň a uteráky, alebo je možné ich zapožičanie v mieste pobytu, sa dozviete v popise príslušného ubytovania. V hoteloch a penziónoch sú uteráky a posteľná bielizeň spravidla k dispozícii.
- Ako sú vybavené kuchyne apartmánov? Spravidla sú kuchyne vybavené riadom, hrncami, sporákom a mikrovlnkou. Čistiace prostriedky ako aj toaletný papier by ste si mali zobrať so sebou. V opačnom prípade dostanete všetko potrebné v miestnom supermarkete.
- Čo všetko si musím zobrať na dovolenku? Existuje zoznam všetkých potrebných vecí? Áno, čo by ste nemali zabudnúť, nájdete v nasledujúcom zozname, ktorý Vám pomôže pri balení: zoznam vecí na dovolenku
4. Doprava a príchod
- Obdržím pri doprave vlastným autom aj popis cesty do strediska zájazdu? Nie. S vašimi podkladmi k zájazdu obdržíte aj odkaz na bezplatný plánovač trás, z ktorého pomocou si môžete nechať vygenerovať presný popis cesty. Ak chcete s plánovaním vášho zájazdu začať skôr, nájdete na našich stránkach pri jednotlivých ubytovaniach bod "Doprava/mapa", kde je k dispozícii grafika spolu s odkazom na popis trasy. To Vám uľahčí hľadanie tej najlepšej cesty do cieľového strediska.
- Aké sú možnosti dopravy? Prehľad o ponúkaných možnostiach dopravy, resp. podrobnejšie informácie k tejto téme nájdete tu.
- Do ktorej hodiny sa musím v ubytovacom zariadení prihlásiť? Spravidla prebieha prihlásenie (check in) v deň príchodu v popoludňajších hodinách. Bližšie informácie obdržíte spolu s Vašimi podkladmi k zájazdu. V prípade príchodu po 18:00 hodine je dôležité, aby ste vopred informovali ubytovanie o neskoršom príchode.
- Ako sa dá čo najlepšie využiť deň príchodu? Môžete sa napríklad vybrať na prechádzku a pritom si poobzerať stredisko, ísť nakupovať alebo využiť miestne ponuky voľného času. Ak chcete deň využiť na lyžovanie, môžete si zakúpiť poldenný alebo celodenný skipas. Vo všetkých strediskách máte možnosť úschovy Vašej batožiny, vo Francúzsku čiastočne za nízky poplatok.
5. Na mieste pobytu
- Musí sa platiť pobytová taxa? Vo väčšine stredísk sa platí pobytová taxa, ktorá je splatná na mieste. Informácie o pobytovej taxe nájdete spravidla v časti „Poplatky na mieste pobytu“. Pokiaľ tomu tak nie je a pobytová taxa nie je uvedená ako zahrnutá služba, nemali sme v dobe Vašej objednávky k pobytovej taxe žiadne bližšie informácie. V tomto prípade obdržíte ďalšie informácie na mieste po Vašom príchode.
- Platí sa kaucia za apartmán v hotovosti alebo kreditnou kartou? Uprednostňuje sa platba kaucie bežnou kreditnou kartou (napr. Mastercard, Visa, American Express, Diners). Spravidla je však možná aj platba v hotovosti.
- Kedy obdržím kauciu naspäť? Ak nevzniknú Vašim zavinením žiadne škody, obdržíte v hotovosti zaplatenú kauciu v deň odchodu na recepcii v mieste ubytovania alebo od delegáta zájazdu späť. Ak ste kauciu uhradili kreditnou kartou, suma bude v priebehu niekoľkých dní (max. 3 týždne) pripísaná na Váš účet.
- Sú v ponuke kurzy lyžovania a snowboardingu? V mnohých cieľových oblastiach ponúkame Kurzy lyžovania a snowboardingu.
Pokiaľ v objednávacom procese táto možnosť nie je uvedená, môžete si kurzy podľa Vašej chuti objednať priamo v miestnych lyžiarskych školách. V mnohých strediskách spolupracujeme s partnerskými lyžiarskymi školami, u ktorých získate na mieste 5 až 15 % zľavu na kurzy lyžovania a snowboardovania. Pokiaľ túto zľavu ponúkame, bude zobrazená v popise - Služby zahrnuté v cene. Spolu s informáciami k zájazdu obdržíte od nás voucher, ktorý potom môžete použiť v lyžiarskej škole a získať tak vyššie uvedenú zľavu. - V akom jazyku sa konajú kurzy lyžovania a snowboardingu? Kurzy prebiehajú spravidla v domácom jazyku krajiny. V niektorých prípadoch hovoria inštruktori aj anglicky.
- Kde si môžem vyzdvihnúť svoje zapožičané vybavenie? Vybavenie si môžete objednať na obdobie od nasledujúceho dňa po príchode do dňa odchodu. Vybavenie na zapožičanie si môžete vyzdvihnúť v športovej predajni spravidla už popoludní v deň príchodu po predložení voucheru. Adresu nájdete na voucheri pre vybavenie. Pokiaľ nie je uvedená presná adresa, ale iba názov požičovne lyží, existuje v mieste niekoľko obchodov od rovnakého poskytovateľa. V tomto prípade si môžete vybrať, z ktorej pobočky reťazca chcete vybavenie vyzdvihnúť.
- Akú formu stravovania ponúkajú ubytovacie zariadenia? Máte možnosť voľby medzi apartmánmi s vlastným stravovaním, penziónmi s raňajkami a hotelmi s polpenziou, plnou penziou alebo s all inclusive stravovaním. Informácie o tom, aký typ stravovania vybraný zájazd obsahuje, nájdete okrem iného vždy v popise na stránke vybraného ubytovania. Ak je stravovanie obsiahnuté v cene zájazdu, začína sa spravidla v deň príchodu večerou (pri polpenzii, plnej penzii a all inclusive) a končí v deň odchodu raňajkami.
- Kde sa podáva jedlo v prípade dodatočného objednania stravy? Priobjednaná strava sa podáva v reštaurácii alebo hoteli v blízkosti Vášho ubytovacieho zariadenia.
6. Odchod a spiatočná cesta
- Kedy sa musíme z ubytovania odhlásiť? Čas odhlásenia (check out) je spravidla ráno v deň odchodu okolo 10. hodiny. Bližšie informácie obdržíte spolu s Vašimi podkladmi k zájazdu a od delegáta zájazdu v mieste pobytu, ak je tento k dispozícii.
- Je možné lyžovať aj v deň odchodu? Ak si chcete v deň odchodu ešte zalyžovať, máte možnosť priamo v objednávacom procese, skipas u väčšiny našich ponúk za príplatok predĺžiť o jeden deň. jednoducho si zvoľte v objednávacom procese 7-denný skipas. Samozrejme, môžete nás o Vašom želaní predĺženia skipasu informovať aj telefonicky alebo emailom do 14-tej hodiny v pracovný deň (po - pi) pred odjazdom, prípadne ho zakúpiť za vyšší poplatok v mieste pobytu. Batožinu si môžete až do Vášho odjazdu uložiť v priestoroch ubytovacieho zariadenia (v niektorých za poplatok). Niektoré typy ubytovacích zariadení dokonca hosťom umožňujú sa po lyžovaní a pred odjazdom ešte osprchovať (možný poplatok).
7. Odstúpenie od zájazdu
- Ako sa dá objednaný zájazd stornovať? Pred začiatkom zájazdu môžete zájazd kedykoľvek stornovať. Storno zájazdu musí previesť osoba, ktorá zájazd objednala, pričom odporúčame písomnú formu (prostredníctvom emailu). Výpočet výšky storno poplatkov je uvedený v našich všeobecných obchodných podmienkach (bod 4.). Ďalšie informácie nájdete tu.
Chceli by ste zrušiť kompletnú objednávku? Aktuálne storno poplatky, rovnako ako možnosť stornovať celú objednávku sami, nájdete po prihlásení do Vášho osobného zákazníckeho účtu My SnowTrex..
Ak sa chcete opýtať na podmienky čiastočného zrušenia, náhradných osôb alebo zmien objednávky, alebo máte inú otázku týkajúcu sa stornovania, zašlite nám, prosím, e-mail s číslom Vašej objednávky na adresu storno-sk@snowtrex.com alebo prostredníctvom kontaktného formulára vo Vašom zákazníckom účte My SnowTrex.
Vezmite, prosím, na vedomie, že žiadosti o storno zaslané prostredníctvom e-mailu/kontaktného formulára je možné prijať od pondelka do piatku počas uvedených otváracích hodín. Pokiaľ nám bude definitívne storno doručené mimo uvedené otváracie hodiny, bude braný ako termín pre zrušenie zájazdu nasledujúci pracovný deň (po-pia). - Ako sa dá vyhnúť storno poplatkom? Objednanie našej Flex-Option Vám umožní jednoducho raz zadarmo zrušiť Vašu objednávku alebo ubytovaciu jednotku (jednotky) alebo vykonať zmenu objednávky za aktuálne ceny až 32 alebo dokonca 16 dní pred príchodom. Tu nájdete všetky informácie k Flex-Option.
Pokiaľ súčasne s Vaším odstúpením od zájazdu uvediete náhradnú osobu, ktorá Vaše miesto prevezme, nevznikajú v tomto prípade taktiež žiadne poplatky za stornovanie. Pritom budú všetky objednané služby (s výnimkou poistenia) prevedené na nového účastníka.
Pokiaľ ste si Flex-Option neobjednali a zvažujete zmenu zájazdu na iný termín alebo inú cieľovú destináciu, nájdete tu všetky informácie o našich možnostiach zmeny objednávky.
Odporúčame vám tiež objednať Poistenie storna zájazdu a prerušenia cesty. Hoci objednanie poistenia neumožňuje bezplatné stornovanie, poistenie Vám uhradí plné storno náklady (po odpočítaní malej spoluúčasti), pokiaľ musíte cestu zrušiť pred odchodom z poisteného dôvodu (napr. choroba). V opačnom prípade môžu storno náklady predstavovať až 90 % ceny zájazdu. - Môžem zmeniť objednávku môjho už objednaného zájazdu? Všetky informácie k možnostiam zmeny objednávky nájdete tu.
Ak by ste sa chceli informovať o zmene objednávky v konkrétnom prípade, obráťte sa na nás, prosím, prostredníctvom e-mailu s udaním čísla objednávky na storno-sk@snowtrex.com. - Má zmysel uzavrieť poistenie storna a prerušenia cesty? Poistenie storna a prerušenia je tak dôležité, že sme dokonca zákonne povinní Vám toto poistenie ponúknuť.
Pretože poistenie Vás chráni pred stornovacími poplatkami (možno nižšia malá spoluúčasť), ktoré môžu činiť až 90 % ceny zájazdu, v prípade ak sa zájazdu nemôžete zúčastniť napr. z dôvodu ochorenia.
Aby sa ku sklamaniu z odrieknutia zájazdu nepridali aj zbytočné finančné náklady, uzatvorenie Poistenie storna zájazdu a prerušenia cesty poistenia storna a prerušenia zájazdu môžeme len odporúčať. Toto poistenie Vám uhradí stornovacie poplatky (s výnimkou malej spoluúčasti), ak by ste zájazd museli zrušiť z dôvodov, na ktoré sa poistenie vzťahuje. - Ako uplatním poistenie storna a prerušenia cesty? Ak ste uzavreli poistenie storna a prerušenia cesty a zájazd rušíte z poistný dôvod,je potrebné sa kvôli úhrade storno poplatkov so zadaním čísla poistenia obrátiť priamo na príslušnú poisťovňu (nie na nás). Číslo poistenia je identické s číslom objednávky v rámci uzavretia poistenia.
Kontaktné údaje poistenia nájdete na Vašom doklade o poistení. Od poisťovne sa tiež dozviete, ktoré podklady je ešte nevyhnutné predložiť (napr. storno faktúru, lekársky atest a pod.). Nezabudnite prosím, že poistnú udalosť musíte okamžite nahlásiť. Žiadosť môžete podať aj priamo online na webe poisťovne. Všetky dôležité informácie, ktoré sú nutné pre bezproblémové vybavenie storna či prerušenie zájazdu, nájdete v potvrdení o poistení.
8. Odporúčanie priateľovi
- Čo sa skrýva pod "Odporúčaním priateľovi" u SnowTrex? Objednali ste si skvelú zimnú dovolenku u SnowTrex? Potom sa o svoju radosť podeľte a profitujte z nej rovno dvakrát.
Pretože za každé úspešné odporúčanie Vám SnowTrex poďakuje zľavou na Vašu budúcu zimnú dovolenku.
Vami odporúčaní priatelia dostanú automaticky zľavu 60 € na prvú objednávku. - Aké výhody mám z toho, keď odporučím nových zákazníkov? Za každé úspešné odporúčanie obdržíte 5 % z ceny zájazdu Vašich priateľov vo forme poukazu, ktorý môžete použiť pri ďalšej objednávke lyžiarskeho zájazdu. Tento zľavový poukaz Vám bude zaslaný e-mailom po uskutočnení zájazdu Vašich odporúčaných priateľov.
Príklad: Ak by bol zájazd nového zákazníka v hodnote 2.000 €, získa odporúčateľ, teda Vy, poukaz v hodnote 100 € na Váš budúci zájazd u SnowTrex.
Všeobecne platí: Čím viac priateľov odporučíte, tým lacnejšia - alebo dokonca zadarmo - bude Vaša budúci zimná dovolenka! - Kto môže koho odporúčať – a ako to funguje? Podmienkou je, že osoba, ktorá odporúča priateľov je už zákazníkom SnowTrex.
Odporúčanou osobou môže byť každý, kto ešte nie je zákazníkom v SnowTrex.
Za sezónu je možné odporučiť maximálne 8 priateľov. Ak bude odporúčaných viac priateľov, budeme samozrejme radi. V tomto prípade je však z daňových dôvodov potrebné živnostenské oprávnenie. - Kedy a ako Vám zašleme darčekový poukaz? Potom, čo odporúčaní priatelia ukončí svoj zájazd, odporúčateľ automaticky dostane svoj zľavový poukaz s príslušným kódom e-mailom.
V prípade, že odporučíte viacerých priateľov, výška zľavového poukazu sa bude zvyšovať, až pokiaľ nevyužijete tento poukaz pri Vašej ďalšej objednávke cez Snowtrex. - Kde a kedy môžem využiť darčekový poukaz? Darčekový poukaz môžete využiť pri Vašej ďalšej online objednávke na webovej stránke SnowTrex. V objednávacom procese zadáte kód darčekového poukazu do kolónky, ktorá je na to určená a cena zájazdu sa automaticky zníži o sumu, ktorá prislúcha danému poukazu.
V prípade, že je výška Vášho darčekového poukazu vyššia, než cena zájazdu, bude Váš zájazd úplne zadarmo.
Prosím berte na vedomie, že tento poukaz nie je možné kombinovať s inými zľavami alebo ďalšími poukazmi. Taktiež nie je možné dodatočné využitie tohto poukazu pri objednávke, ktorú ste už vykonali. Ďalšie podmienky sú uvedené na darčekovom poukaze. - Aká je doba platnosti darčekového poukazu? Darčekový poukaz je platný v sezóne, v ktorej novo získaný zákazník nastúpil na zájazd, ako aj v nasledujúcej sezóne.
- Kde môžem zistiť výšku môjho darčekového poukazu? Kde môžem vidieť, koľko priateľov som odporučil? Po ukončení zájazdu každého novo získaného zákazníka, ktorého ste odporučili, obdržíte automaticky e-mail s poukazom a jeho aktuálnou hodnotou.
Ak je odporúčaných niekoľko priateľov, hodnota existujúceho poukazu sa zvýši, kým neuplatníte svoj poukaz na ďalšiu objednávku u SnowTrex. - Kde môžem získať odkaz na odporúčanie priateľov? Na našej informačnej stránke k akcii "Odporúčanie priateľovi" sa dole nachádza políčko, do ktorého zadáte jednoducho Vašu e-mailovú adresu a my Vám zašleme Váš osobný odporúčajúci odkaz "Odporúčanie priateľovi".
- Jeden z priateľov zabudol použiť pred objednaním odporúčajúci odkaz "Odporúčanie priateľovi". Je možné dodatočne pripísať na mňa dobropis za objednávku? Nie, bohužiaľ to možné nie je.
Odporučený priateľ sa musí nevyhnutne dostať k objednávke prostredníctvom odporúčajúceho odkazu "Odporúčanie priateľovi" na našej webovej stránke www.snowtrex.sk, aby mohol byť zájazd automaticky priradený na osobu, ktorá odporučila priateľa.
9. Všeobecné otázky
- Čo znamená Best-Price-záruka? V prípade, že nájdete nami ponúkaný zájazd - s rovnakými službami zahrnutými v cene a rovnakou dostupnosťou - u iného organizátora zájazdov za výhodnejšiu cenu, pošlite nám túto ponuku najneskôr v deň objednávky na emailovú adresu bestprice-sk@snowtrex.com a my Vám zaručíme lepšiu cenu o 10 €. Toto však neplatí, pokiaľ dôjde k dodatočnej zmene objednávky zájazdu a nie je možné kombinovať s inými poukazmi.
My sme však presvedčení o tom, že lepší pomer ceny a kvality služieb nenájdete! - Čo znamená Záruka snehu? V prípade, že 5 dní pred začiatkom zájazdu (deň príjazdu) budú všetky lyžiarske strediská, ktoré sú zahrnuté vo Vami objednanom skipase (najvyšší bod lyžiarskeho strediska musí pritom ležať vo výške najmenej 1 900 m n.m.), zatvorené kvôli nedostatku snehu, môžete bezplatne preobjednať zájazd do iného lyžiarskeho strediska v rovnakom termíne (pokiaľ sú voľné kapacity, potom platí aktuálna cena nového zájazdu bez akcií Last-Minute & Deals, platné pre zájazdy v termíne príchodu od 01.01. do 15.03.).
Na uplatnenie Záruky snehu nás prosím kontaktujte v daný deň (5 dní pred nástupom na Váš zájazd, napr. v pondelok, ak je dňom Vášho príchodu sobota) prostredníctvom emailu na zarukasnehu-sk@snowtrex.com. - O aké ubytovacie zariadenie sa jedná pri „penziónoch s raňajkami + názov strediska" ? Ak pri požadovanom ubytovaní nie je uvedený žiadny konkrétny názov penziónu, ale len všeobecná informácia „Penzióny s raňajkami + názov strediska“, dozviete sa spravidla až na mieste pobytu od turistickej agentúry, v ktorom penzióne budete ubytovaní. Naše penzióny s raňajkami ponúkajú prenocovanie s raňajkami a disponujú útulnými izbami s kúpeľňou s vaňou alebo sprchou a WC. Nemôžeme však zaručiť, že väčšie skupiny budú ubytované v rovnakom ubytovacom zariadení.
- Čo znamená označenie "Výhodná cena" uvedené pri izbe alebo názve ubytovania? Niektoré ubytovacie zariadenia a izby sú v prehľade zastúpené dvakrát: raz s dodatkom "Výhodná cena" v názve ubytovania a druhýkrát bez dodatku. Pokiaľ je popis izieb rovnaký, môžeme vám niektoré ponúknuť aj za mimoriadne výhodné ceny. Neexistujú žiadne rozdiely v kvalite ubytovania s porovnaním s ubytovaním bez dodatku "Výhodná cena". Preto sa odporúča pri dvakrát uvedených ubytovacích zariadeniach a izbách najprv overiť disponibilitu lôžok za výhodnú cenu. Informácie k vyhľadávaniu ubytovania nájdete tu.
- Čo znamenajú skratky BS, R, PP, P, AI, sprcha/WC? BS = bez stravy, t.j. vlastná strava
R = ubytovanie s raňajkami
P = ubytovanie s polpenziou (raňajky, večera)
PP = ubytovanie s plnou penziou (raňajky, obed, večera)
AI = ubytovanie formou stravovania All Inclusive (poskytované služby: viď informácie o ubytovaní)
sprcha/WC = izba disponuje kúpeľňou so sprchou a WC
kúpeľňa/WC = izba disponuje kúpeľňou s vaňou a WC - Čo je to "Crazy Booking Night"? Počas našej "Crazy Booking Night" sú v rámci určitej doby výrazne znížené ceny. Akciové ceny sú platné vždy pre určitý termín zájazdu napr. v čase pred sezónou alebo po sezóne, resp. pre určité destinácie. Zľavy sú v dobe trvania "Crazy Booking Night" už v uvedených cenách zahrnuté.
Objednať môžete počas "Crazy Booking Night" iba pokým sú k dispozícii voľné kapacity a naša "Best-Price-Garantie" platí samozrejme aj pri týchto akciových ponukách.
Aby ste včas získali všetky potrebné informácie týkajúce sa času a témy ďalšej "Crazy Booking Night", prihláste sa tu k odberu nášho newslettra. Samozrejme budete taktiež informovaný prostredníctvom našich sociálnych sietí. - Je možné kúpiť darčekový poukaz SnowTrex? Ako ho môžem uplatniť? Áno, darčekové poukazy na zájazdy SnowTrex si môžete zakúpiť tu:
Kúpiť darčekový poukazAko uplatniť poukaz u SnowTrex:
- Objednajte si zájazd na stránke snowtrex.sk a ako spôsob platby zvoľte „prevod“, aby sa nestalo, že bude zaplatený celý zájazd a poukaz nebude možné uplatniť. Následne dostanete kópiu on-line objednávky s číslom objednávky.
- Toto číslo objednávky, spolu s Vaším poukazom, pošlite, prosím, na info-sk@snowtrex.com. Krátko nato dostanete automatické potvrdenie o platbe vo výške hodnoty Vášho poukazu.
- Keď dostanete Potvrdenie zájazdu/faktúru s upravenou cenou, uhraďte zostávajúcu sumu. Ak chcete, môžete si zmeniť spôsob platby na platbu kreditnou kartou prostredníctvom platobného odkazu.
- Platnosť poukazu: 3 roky od dátumu vytvorenia.